greenfeePRISER, Golfbil priser OG
medlemskap

All utmelding må skje skriftlig på mail til post@romerikegk.no innen 31.12. året før det gjelder.
2023 Greenfeepriser

Priser ukedager (mandager-fredager):
Hele dagen: Kr 475,-
9 hull: Kr 300,-
Dagsgreenfee: kr. 600,-

Priser helger og røde dager:
Lørdag/søndag og røde dager hele dagen, kr 550,-
9 hulls runder: Kr 350,-
Dagsgreenfee: kr. 700,-

Alle Greenfeemedlemmer må betale før runden, og dere får 100 kroner rabatt ved 18 hull og 50 kroner rabatt ved 9 hull. Det er ikke noen runder inkludert i Greenfeemedlemskapet slik det var på G2 eller G5 tidligere.

Golfhäftet Trophy og Juniorer betaler halv pris alle dager.

Norsk Senior Golf:

Hverdager Kr. 375,- (gjelder fra 1. juni til 31. okt.). Alle NSG-medlemmer må fremvise legitimasjon og bevis på betalt NSG årsavgift for å få rabatt. Max 3 runder i året.

Priser på golfbiler
Medlemmer: 18 hull 400 kr.
Gjester: 18 hull 500

alle med legeerklæringer får 20% rabatt
For de som booker over disk +50 kr. om det ikke bookes via EAGL

Medlemmer og gjester som bruker bil ofte, ta kontakt med tore@romerikegk.no for spesialpris som kun benyttes ved å bruke EAGL. Vi lærer dere opp på systemet.

Biler leies ut og kan bestilles via app EAGL. Info finner du i shopen og ved bilene. Bil MÅ settes rett på plass, med lading, etter runden!

Slik booker du på Romerike Golfklubb

Alle gjester som skal spille, må booke spilletid i GolfBox.
Det er ikke tillatt å gå ut uten at spilletid er booket. Dette er nødvendig, da vi må ha oversikt over alle som befinner seg på banen til enhver tid. Du er velkommen til å booke spilletid via telefon 954 08 500 til proshopen, men vi ser helst at gjester registrerer seg på GolfBox (lenke øverst på rullgardinen til høyre og nederst på siden) for booking. Dette er enklere, det gir deg en bedre oversikt over ulike muligheter for spill, og det er helt uten kostnad for deg!'

Har du ikke tilgang til GolfBox, ta kontakt med klubben din!

I
Alle spillere må registrere seg/bekrefte sin ankomst minimum 10 minutter før starttid. Hvis dette ikke er gjort, vil starttiden kunne bli benyttet av andre spillere. NB! Egne rutiner i forbindelse med Covid-19.
II Spillere som ikke har, eller bruker greengaffel, vil ikke bli tillatt videre spill på banen. Vi selger greengafler i shopen om du ikke har.

Gjestespillere
I
Gjester kan booke starttid inntil 10 dager i forveien. (Medlemmer 14 dager i forkant)
II Gjester som ikke kan spille samme dag som de er satt opp, må ringe proshopen for å informere om dette.

No Show
No-show (uteblivelse fra starttid) er noe vi ikke ønsker. No-show er et økende problem for alle baner i Norge. Vi følger med og forbeholder oss retten til å fakturere gjeldende greenfee ved no- show hos gjester,

Gjester kan booke starttid i GolfBox inntil 10 dager i forveien, eller ved fremmøte i proshopen.
(Medlemmer kan booke fra 14 dager i forkant.)

Grønn glede

Fritt spill, kun for deltagere i prosjektet Golf Grønn Glede.
Pris: Kr 2450,-

KLIKK HER FOR BESTILLING

Fullt medlemskap, fritt spill, inkl. barn tom 19 år m/samme adresse.
Pris: Kr 12 000,-

Greenfeemedlemskap

Fullt medlemskap hvor må betale hver gang man spiller. 100 kroner rabatt for 18 hull og 50 kroner rabatt for 9 hull. Bladet Norsk Golf og kontingent er inkludert.
Pris: Kr 1050,-

Barn

Gjelder personer fra 0-11 år.
Kontingent til golfforbundet er inkludert i pakken.
Pris: Kr 950,-
Dette inkluderer en fast trening i uken, slik at de lærer seg å spille golf.

KLIKK HER FOR BESTILLING

Takk for din innmelding! Du hører fra oss når søknaden er ferdigbehandlet!
Oops! Noe har gått galt, vennligst forsøk igjen senere!