TA KONTAKT!

Mobil: 911 62 393
Mail: tore@romerikegk.no

Ofte stilte spørsmål

Har dere golfbiler til utleie?

Ja, klubben har en rekke golfbiler til utleie. Last ned appen EAGL så kan du booke bilen hjemmefra før du drar. Bilen kan leies av personer fra 16 år.

Har dere traller til utleie?

Det har vi dessverre ikke.

Har dere treningsområde og drivingrange?

Ja, vi har et treningsområde og en range. Rangen er under utvikling, og 8 utslag er nå under tak.

Har dere en proshop?

Ja, vi har en proshop med både sko, traller, bager, capser og ellers det man kan forvente i en shop. Vi bytter grep og selger grep. Vi har en PGA PRO, som også tilpasser køller til akkurat deg.

Har dere en pro?

Per Falk er PGA PRO hos oss, han har 25 års erfaring fra blant annet Grorud og Gjerdrum. Han nås på mobil: 41160973.

Hva har dere av fasilitet på klubben?

Vi har en restaurant, Fjøset, på klubben, et klubbhus og en proshop. Det er selvsagt toaletter knyttet til både klubbhus og restauranten.

Kan man ha med seg en hund når man spiller?

Selvsagt, bare ha hunden under kontroll. Det finnes  allergikere, og ikke alle er glad i hund, så ha den i bånd.

Har dere 18 hull på banen?

Banen er en 18 hulls bane og par er 72 slag. Vi har 4 forskjellige utslagssteder.