PRAKTISK INFO

Beliggenhet

Romerike Golfklubb ligger på Aurskog Golfpark i Aurskog-Høland Kommune. Kun 45 minutter fra Oslo sentrum og 25 minutter fra Lillestrøm.

Slik booker du på Romerike Golfklubb

Fasiliteter

BANESTATUS

åpningBanen åpner lørdag 20.04.

Banen åpner lørdag 20.04.

Booking skjer via Golfbox. Banen har aldri vært bedre på denne tiden av året.

Banestatus mandag 25.03.2024

Det er pr dags dato usikker på når våren endelig skal bestemme seg for å overta stafettpinnen fra vinteren slik at banemannskapet skal få lov og komme seg ut på banen og starte med forberedelser og...

Vanning hver time fra kl. 06:00

Vi vanner greens og tees hver time fremover.

GOLFETIKETTE

BANEINFO

Scorekort

Last ned scorekort for å ha oversikt over spillets gang. Her kan du også lese hvilke lokale regler som gjelder. Vi ønsker alle en hyggelig golfrunde!

Baneguide

En flott og åpen parkbane på store deler av banen. Vi har også "Devils Corner" på hjørnet av banen med tøffe og utfordrende hull.

Slopetabeller

Slopesystemet i golf justerer spillernes handicap i forhold til banens vanskelighetsgrad. Dette bidrar til mer rettferdige konkurranser og gir en mer nøyaktig måling av ferdigheter.

Huskelapp

Det kan være mye å tenke på når en spiller golf. Vi hjelper deg med å huske det viktigste!

Turneringsoversikt

Med Golfbox kan du melde deg på turneringer i regi av Romerike Golfklubb!

Leie av golfbil

Ønsker du å leie golfbil hos oss? Det kan du gjøre enkelt med EAGL-appen!

GRASROTA

Grasrotandelen er en ordning fra Norsk Tipping, hvor du som registrert spiller kan velge ett lag eller en forening som du ønsker å støtte – din grasrotmottaker. Vi oppfordrer deg til å støtte oss i Romerike Golfklubb!

Tenk deg at du kan spille favorittspillene dine – Lotto, Tipping og Joker for eksempel – og samtidig gi noe mer til det laget eller den foreningen du selv ønsker å støtte. Dette er nå mulig via Grasrotandelen. Ved spill hos Norsk Tipping vil 5% av innsatsen gå direkte til ditt lag eller forening (gjelder ikke Extra og Flax). Merk at Grasrotandelen ikke på noen måte går ut over innsatsen eller premien din – du blir ikke belastet noe for å være grasrotgiver.

Du trenger Norsk Tippings spillerkort for å knytte deg til Grasrotandelen. Spillerkort får du kjøpt hos kommisjonær, eller du kan bestille det på www.norsk-tipping.no

Tilknytt Romerike Golfklubb som din grasrotmottaker via SMS.

Send SMS “Grasrotandelen 920129846” til 2020