SAMARBEID

Skap mer verdi for din virksomhet

Felles lidenskap

Velkommen til et godt samarbeid med Romerike Golfklubb! Vi tilbyr de perfekte rammer og betingelser for nettverksbygging og profilering av din bedrift.

Golfbanen er en fremtredende arena for markedsføring av firmaets produkter og tjenester. Her treffes forretningsforbindelser under helt spesielle og positive omgivelser. Praten går lett under utøvelsen av golfsportens felles lidenskap, og det knyttes sterke relasjoner på tvers av ulike profesjoner vedrørende kjøp og salg.

Partnerskap

Vi tror ikke mer enn 40 bedrifter med stort og smått kan ta feil. Som partner i Romerike Golfklubb blir du del av et team, hvor alle arbeider med å skape verdi og utbytte for hverandre. Dette får vi til ved å bruke den felles plattformen og nettverket golfklubben skaper.

Reklameskilt

Et reklameskilt på golfbanen assosierer produktet eller tjenesten med flotte naturopplevelser og utøvelse av konkurranse og spenning i sunne og friske omgivelser. Romerike Golfklubb har attraktive tilbud til alt fra enkeltforetak til mellomstore bedrifter og store bedrifter.

Firmagolf

Hold en turnering eller event på vårt flotte anlegg. Inviter dine kunder og ansatte til en hyggelig golfdag. Vi står for alt det praktiske i forbindelse med arrangementet. Vi besørger alt fra utskrivning av startlister, scorekort og resultatlister. ‍Vi ordner med mat og drikke før, under og etter turneringen.

Felles lidenskap

Partnerskap

Reklameskilt

Firmagolf